JAK TO VŠE FUNGUJE?

Jak to chodí na našem e-shopu? Jak bude probíhat celý proces? Všechny odpovědi najede níže.

Objednávka

Prvním krokem je vždy přijetí Vaší objednávky. Z nabízených produktů si seskládáte kostru Vašich nových webových stránek.

Kontaktujeme Vás

Následně Vám potvrdíme přijetí objednávky. Zároveň Vás kontaktuje designer, který s Vámi upřesní barevné požadavky a obsah webových stránek.

Dodání obsahu

Dalším důležitým krokem bude dodání textů a obrázků, které chcete použít ve své prezentaci.

Programujeme a hotovo!

Poslední částí je naprogramování všech stránek a podstránek. Během procesu budete moci sledovat naši práci a monitorovat každý krok.

Několik nejčastějších otázek

Musím mít hosting?

Ano, můžete. Pokud žádný nevlastníte, rádi Vám jej zřídíme. Pokud máte svůj webový prostor někde zaplacený, webové stránky Vám zprovozníme tam.

Doména? Co to je?
Doména je adresa, která se zobrazuje v adresním řádku. Je to adresa, kde všichni najdou Vaši prezentaci. Adresa je vždy unikátní – můžete vlastnit svou nebo zajistíme úplně novou. Příklad webové adresy: www.square-design.cz

Nemám žádné fotky
Nedělejte si starosti, náš fotograf připravuje i balíček produktových fotografií. Zatím vše funguje na individuální domluvě po tel: +420 607 948 109 nebo mu napište na mail fotograf@fusik.cz

Nevím, jaký text dodat?
Nevadí, napište nám, jakého oboru se Vaše webové stránky týkají. Obsah už spolu individuálně doladíme. Není čeho se bát, jsme lidé a můžete na nás mluvit, psát, volat a co více – posloucháme.

Mám jinou otázku

9 + 11 =

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close